Touris Α.Ε.

Touris - Aigle
Touris - Fabarm
Touris - Gamos
Touris - Meindl
17o χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας
Πύλου 2
14564 Κηφισία
Τηλέφωνο: 210-80.02.444
Φαξ: 210-80.79.951

Κορυφαία ποιότητα, απόλυτη υποστήριξη στον πελάτη, σεβασμός στην παράδοση και πίστη στο μέλλον. Αυτό είναι το τετράπτυχο της επιχειρηματικής φιλοσοφίας που πάνω του στηρίχθηκε η σημερινή θεαματική ανάπτυξη και πορεία της Touris A.E.

Ιστορία

1938: Ίδρυση της εταιρείας από τους αδελφούς Ιωάννη και Μιλτιάδη Τουρή στον Πύργο της Ηλείας.

1971: Μεταφορά της έδρας στην Αθήνα και δυναμική είσοδος στον χώρο των ειδών κυνηγίου, αντιπροσωπεύοντας την Ισπανική εταιρεία Gamo, παράλληλα με την εμπορία των προϊόντων του Ελληνικού Καλυκοποιείου πυριτιδοποιείου.

1992: Αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και ανάληψη της διοίκησης της εταιρείας από τον Γιάννη Ζαφειρόπουλο

  • Αφετηρία νέων συνεργασιών με κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως : Maionchi, Aigle, Meindl, Fox River, Acme κλπ. Βασικό κριτήριο επιλογής των εταιριών είναι η μεγάλη παράδοση και η απόλυτη ποιότητα των παραγομένων προϊόντων 
  • Εκσυγχρονισμός της εταιρείας και νέα δυναμική επικοινωνιακή πολιτική με στόχο την απόλυτη ικανοποίηση και εξυπηρέτηση των πελατών.

1996: Τα αποτελέσματα της σταθερής πολιτικής πωλήσεων και η ποιότητα των προϊόντων, δικαιώνουν τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας.

1999: Νέες συνεργασίες, με τις καλύτερες εταιρείες σε κάθε τομέα, αναδεικνύουν την Touris A.E. σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και σίγουρα την κορυφαία όσο αφορά την ποιότητα των προϊόντων που αντιπροσωπεύει.

2002: Μέσα στα πλαίσια της συνεχούς αναβάθμισης και με στόχο την καλύτερη επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών η Touris A.E. δημιουργεί ένα νέο εκθεσιακό χώρο.

2010-2012: Η ανάγκη μεγάλου μέρους του καταναλωτικού κοινού για οικονομικότερα προϊόντα και η συνεχής αναζήτηση νέων εταιρειών στην παγκόσμια αγορά, ωθεί την Touris Α.Ε. στην συνεργασία με νέους οίκους του εξωτερικού όπως Playsport, Lytos & Pinewood με προϊόντα εξαιρετική ποιότητας και αντοχής σε ανταγωνιστικές τιμές.

2013-2014: Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που περνά η χώρα, στα πλαίσια της προσπάθειάςγια συνεχή αναβάθμιση και επ’ ευκαιρία της ανάληψης νέων αντιπροσωπειών (στις οποίες προστέθηκε φέτος και η Scoeffel) η εταιρία αποφασίζει να επενδύσει επεκτείνοντας τον εκθεσιακό της χώρο, δημιουργώντας ανεξάρτητες αίθουσες δειγματισμού όπου μπορούν να ενημερωθούν οι πελάτες χονδρικής για τα προϊόντα της με παράλληλη χρήση πολυμέσων.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ 

Η ευρεία και ενθουσιώδης αποδοχή των προϊόντων, από το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού, δίνει την δύναμη στην εταιρία να συνεχίσει με την ίδια φιλοσοφία και τόλμη.

Στόχος είναι πάντα, να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και να προσφέρει τα ποιοτικότερα προϊόντα της παγκόσμιας αγοράς.