H Land Rover επαναφέρει ένα ιστορικό μοντέλο

H Land Rover επαναφέρει ένα ιστορικό μοντέλο

 

Το Land Rover Defender, πιστός σύντροφος όλων όσων πηγαίνουν συχνά στο βουνό και σε σκληροτράχηλα εδάφη, είναι και πάλι εδώ σε μία υλοποίηση που γίνεται αμέσως αρεστή στο μάτι.

Παρατηρώντας το Defender, μπορεί κανείς να δει τους κοντούς προβόλους εμπρός και πίσω, τα τονισμένα τόξα των τροχών, τα τετράγωνα εμπρός φώτα και το επίπεδο πίσω μέρος με τα κάθετα φωτιστικά σώματα και το «κρεμασμένο» εφεδρικό τροχό να έχουν τον πρώτο λόγο. Το νέο Land Rover Defender θα διατίθεται στις εκδόσεις 110 (μακρύ μεταξόνιο και 5 πόρτες) και 90 (κοντό μεταξόνιο και τρεις πόρτες), με την πρώτη να προσφέρει τη δυνατότητα 5θεσίας ή 7θέσιας διάταξης των καθισμάτων του και χώρο αποσκευών από 1.075 έως και 2.380 λίτρα, σε συνδυασμό με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού: τα Explorer, Adventure, Country και Urban – η έκδοση 90 διατίθεται με 5 ή 6 καθίσματα.

Από το 2020 και μετά, στη γκάμα του μοντέλου θα αθροιστούν δύο ακόμα εκδόσεις με την ονομασία Commercial, για τις οποίες προς το παρόν η Land Rover δεν ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία. Η νέα αρχιτεκτονική του δαπέδου D7x του νέου Land Rover Defender εξασφαλίζει στο βρετανικό μοντέλο απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 291 χλστ. και γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής της τάξης των 38, 28 και 40 μοιρών. Αξίζει να σημειωθεί πως η έκδοση 110 έχει τη δυνατότητα διέλευσης μέσα από νερό βάθους 900 χλστ., ενώ μπορεί να «αντέξει» βάρος 350 κιλών στην οροφή του ρυμουλκώντας παράλληλα φορτία έως και 3,5 τόνους.

Εξελιγμένο είναι το σύστημα μετάδοσης με προηγμένο All Terrain Response 2, με περισσότερες δυνατότητες και ρυθμίσεις απ’ ότι στο παρελθόν. Το νέο Land Rover Defender θα προσφέρεται αρχικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις P300 και P400 (4κύλινδρη και 6κύλινδρη αντίστοιχα), με την τελευταία να προσφέρεται μ’ ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης – στο μέλλον, το συγκεκριμένο σύνολο θα «συνοδευτεί» με ηλεκτροκινητήρα και δυνατότητα φόρτισης μέσω πρίζας της μπαταρίας του. Θα υπάρχουν και δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, οι D200 και D240, αμφότερες με 4 κυλίνδρους κάτω από το εμπρός καπό τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, οι τέσσερις αυτές εκδόσεις απαιτούν 8,1 και 6,4 δλ. και 10,3 και 9,1 δλ., αντίστοιχα.

Πέρα από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το νέο Defender κεντρίζει το ενδιαφέρον με τη σχεδίαση στο εσωτερικό και το εξωτερικό, φιλοδοξώντας να γίνει και πάλι κλασικό. Ένας γνήσιος off roader μόλις επέστρεψε.

 

Land Rover Defender
Land Rover
Πηγή: 
4troxoi.gr, Land Rover