09/07/2018
Το νέο Suzuki Jimny διατηρεί τη φιλοσοφία της απλότητας και της πρακτικότητας που είχε και ο προκάτοχός του, με τον σπαρτιάτικο χαρακτήρα του να παραμένει, ενώ η νεότερη έκδοση έχει πολλούς και ενδιαφέροντες νεωτερισμούς.
Το πρώτο στοιχείο που γίνεται σαφές με το νέο Jimny είναι ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα θηριώδες SUV, αλλά με ένα όχημα που φαίνεται ότι έχει ευελιξία σε δύσκολες συνθήκες και αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες. Είναι εφοδιασμένο με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την καλύτερη απόδοση στη χαμηλές στροφές. Ο κινητήρας συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 102 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 130 Nm.
Η κατανάλωση είναι 6,8 λίτρα/100 χλμ. με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο ή 7,5 λίτρα/100 χλμ. με το αυτόματο 4άρι. Το αμάξωμα ζυγίζει 1.090 κιλά (1.110 με αυτόματο κιβώτιο), Η γωνία προσέγγισης ανέρχεται στις 37 μοίρες, η γωνία ράμπας στις 28 μοίρες και η γωνία διαφυγής στις 49 μοίρες. Το μήκος δεν υπερβαίνει τα 3,5 μ., με το πλάτος να ανέρχεται στα 1.645 χλστ. και το μεταξόνιο στα μόλις 2.25 μ. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 377 λίτρα, ενώ υπάρχουν αρκετές ηλεκτρονικές ευκολίες που περιλαμβάνουν Hill Hold Control, Hill Descent Control και Emergency Stop Signal. Στο εσωτερικό, μπορεί να διατηρείται ο λιλιπούτειος χαρακτήρας, αλλά δεν λείπει και μία οθόνη διαγωνίου 7 ιντσών.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια