24/09/2015
Όσοι συνάδελφοι κυνηγοί ασχολούνται με την γεωργία και τις δουλειές σε σκληροτράχηλο έδαφος, γνωρίζουν ότι το Toyota Hilux σε κάθε του έκδοση είναι ένα δυνατό εργαλείο.
Το νέο μοντέλο είναι κατά 7,0 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και κατά 2,0 εκατοστά μεγαλύτερο πλάτος, ενώ μειώνει οριακά το ύψος του. Στην όψη του ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που υπογραμμίζονται από LED ημέρας ενώ, χάρη στην πιο αδρή σχεδίαση των προφυλακτήρων και τις πιο μυώδεις γραμμές του αμαξώματος και τους διογκωμένους θόλους το Hilux αποκτά μια πιο προσεγμένη και σπορ εικόνα.
Πολύ βελτιωμένη είναι η εικόνα του νέου Hilux στο εσωτερικό, με σύγχρονη σχεδίαση, με νέο τιμόνι, βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού και επτά ιντσών οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Σε επίπεδο κινητήρων το Hilux θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή επικράτεια με μια επιλογή τριών κινητήρων πετρελαίου και ένα βενζίνης. Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί ο 2,5 λίτρων D-4D με απόδοση 102 ίππους και 269 Nm ροπής, ψηλότερα τοποθετείται ένας D-4D 2,5 λίτρων με 149 ίππους και 400 Nm ροπής ενώ την κορυφαία πετρελαιοκίνητη επιλογή εξοπλίζει ένα μοτέρ 2,8 λίτρων με 176 ίππους και 450 Nm ροπής. Την μοναδική βενζινοκίνητη επιλογή εφοδιάζει κινητήρας 2,7 λίτρων με 165 ίππους και 245 Nm.
Αναλόγως με την επιλογή κινητήρα, το Hilux διατίθεται με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με το ισάριθμων σχέσεων αυτόματο ECT ενώ τις προδιαγραφές του συμπληρώνει, προαιρετικά, σύστημα τετρακίνησης. Βελτιωμένο είναι και το πλαίσιο του Hilux ενώ, αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός του που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Active Traction Control, το σύστημα υποβοήθησης σε κατάβαση (Downhill Assist Control) και σε ανάβαση (Hill Start Assist Control).
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια