23/10/2012
Η Meindl γιορτάζει 20 χρόνια κατασκευής, βραβεύσεων και 1.000.000 πωλήσεις του μοντέλου Island δημιουργώντας μια νέα συλλεκτική έκδοση. Το νέο διαπνέον διχτυωτό υλικό βοηθάει στην βελτίωση της κυκλοφορίας του αέρα και ένα νέο διάτρητο αφρώδες υλικό με μνήμη επαναφοράς (MFS) στην μέγιστη στήριξη του αστραγάλου και την μείωση της πίεσης στην φτέρνα. Δέρμα Nubuck, σόλα Vibram και μεμβράνη Gore-Tex ολοκληρώνουν την κατασκευή του κορυφαίου άρβυλου που βγήκε ποτέ στον κόσμο.
Πριν τις αγοράσετε ενημερωθείτε για τις τεχνολογίες που συνδυάζονται για να προκύψει αυτό το ανώτερο ποιοτικά προϊόν.
GORE-TEX
Λεπτή μεμβράνη που κολλάει απ' ευθείας στην εσωτερική πλευρά του εξωτερικού υφάσματος ή αφήνεται ελεύθερη μεταξύ του εξωτερικού υφάσματος και της φόδρας. Η μεμβράνη GORE-TEX έχει γίνει σημείο αναφοράς ως προς το αδιαπέραστο της βροχής και το ελεύθερο της αναπνοής.
Δείτε πως λειτουργεί η μεμβράνη GORE-TEX στο ακόλουθο video
Memory Foam System (MFS)
Αφρώδες υλικό με μνήμη επαναφοράς μετά από κάθε χρήση, επανέρχεται στην αρχική του μορφή για άψογη εφαρμογή στον αστράγαλο & τέλειο κράτημα του ποδιού.
VIBRAM
Η σόλα Vibram κατασκευασμένη από φυσικό πρωτογενές καουτσούκ παρουσιάζει εξαιρετική αντοχή ενώ παράλληλα έχει υψηλό συντελεστή πρόσφυσης με αποτέλεσμα να "γαντζώνεται" σε οποιοδήποτε έδαφος χωρίς όμως να "κολλάει", ενώ παράλληλα διαθέτει τρακτερωτό τακούνι με ειδικά STOP για κατηφόρα. Ειδικότερα η σόλα Meindl Multigriff by Vibram που είναι κατασκευασμένη από τη VIBRAM κατ' αποκλειστικότητα για την Meindl, ή ακόμα και η απλή σόλα Vibram δίνει στον ορειβάτη, κυνηγό ή εκδρομέα το αίσθημα της απόλυτης ασφάλειας και σιγουριάς.
Δείτε και το ανάγλυφο της σόλας στην ακόλουθη εικόνα.
Τα άρβυλα αυτά έρχονται στην τιμή των 299 Ευρώ. Αν σας φαίνονται κάπως ακριβά... σκεφτείτε τις φορές που τα πόδια σας είναι βρεγμένα για ώρες και ότι δεν θα ξαναχρειαστείτε άρβυλα για μερικά χρόνια!
Touris Α.Ε.
Κορυφαία ποιότητα, απόλυτη υποστήριξη στον πελάτη, σεβασμός στην παράδοση και πίστη στο μέλλον. Αυτό είναι το τετράπτυχο της επιχειρηματικής φιλοσοφίας που πάνω του στηρίχθηκε η σημερινή θεαματική ανάπτυξη και πορεία της Touris A.E.
Ιστορία
1938: Ίδρυση της εταιρείας από τους αδελφούς Ιωάννη και Μιλτιάδη Τουρή στον Πύργο της Ηλείας.
1971: Μεταφορά της έδρας στην Αθήνα και δυναμική είσοδος στον χώρο των ειδών κυνηγίου, αντιπροσωπεύοντας την Ισπανική εταιρεία Gamo, παράλληλα με την εμπορία των προϊόντων του Ελληνικού Καλυκοποιείου πυριτιδοποιείου.
1992: Αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και ανάληψη της διοίκησης της εταιρείας από τον Γιάννη Ζαφειρόπουλο
- Αφετηρία νέων συνεργασιών με κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως : Maionchi, Aigle, Meindl, Fox River, Acme κλπ. Βασικό κριτήριο επιλογής των εταιριών είναι η μεγάλη παράδοση και η απόλυτη ποιότητα των παραγομένων προϊόντων
- Εκσυγχρονισμός της εταιρείας και νέα δυναμική επικοινωνιακή πολιτική με στόχο την απόλυτη ικανοποίηση και εξυπηρέτηση των πελατών.
1996: Τα αποτελέσματα της σταθερής πολιτικής πωλήσεων και η ποιότητα των προϊόντων, δικαιώνουν τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας.
1999: Νέες συνεργασίες, με τις καλύτερες εταιρείες σε κάθε τομέα, αναδεικνύουν την Touris A.E. σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και σίγουρα την κορυφαία όσο αφορά την ποιότητα των προϊόντων που αντιπροσωπεύει.
2002: Μέσα στα πλαίσια της συνεχούς αναβάθμισης και με στόχο την καλύτερη επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών η Touris A.E. δημιουργεί ένα νέο εκθεσιακό χώρο.
2010-2012: Η ανάγκη μεγάλου μέρους του καταναλωτικού κοινού για οικονομικότερα προϊόντα και η συνεχής αναζήτηση νέων εταιρειών στην παγκόσμια αγορά, ωθεί την Touris Α.Ε. στην συνεργασία με νέους οίκους του εξωτερικού όπως Playsport, Lytos & Pinewood με προϊόντα εξαιρετική ποιότητας και αντοχής σε ανταγωνιστικές τιμές.
2013-2014: Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που περνά η χώρα, στα πλαίσια της προσπάθειάςγια συνεχή αναβάθμιση και επ’ ευκαιρία της ανάληψης νέων αντιπροσωπειών (στις οποίες προστέθηκε φέτος και η Scoeffel) η εταιρία αποφασίζει να επενδύσει επεκτείνοντας τον εκθεσιακό της χώρο, δημιουργώντας ανεξάρτητες αίθουσες δειγματισμού όπου μπορούν να ενημερωθούν οι πελάτες χονδρικής για τα προϊόντα της με παράλληλη χρήση πολυμέσων.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Η ευρεία και ενθουσιώδης αποδοχή των προϊόντων, από το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού, δίνει την δύναμη στην εταιρία να συνεχίσει με την ίδια φιλοσοφία και τόλμη.
Στόχος είναι πάντα, να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και να προσφέρει τα ποιοτικότερα προϊόντα της παγκόσμιας αγοράς.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια